نشانی ایمیل ما : PS4STORE.IR@Gmail.com
برای تماس با ما بهتر است به ما ایمیل دهید. ما به تمامی ایمیل ها پاسخ میدهیم.
آدرس : آبادان – منطقه آزاد اروند – مجتمع بلور – پلاک ۳۲۰ – واحد ۱۶
شماره تلفن پخش تهران :۰۹۳۹۱۱۵۵۶۵۶ جهت پیگیری سفارشات ثبت شده، این شماره قادر به ثبت سفارش یا پاسخگویی به سوالات فنی شما نمی باشد.
جهت پیگیری سفارشات پرداخت شده بهتر است وارد بخش سفارشات اکانت خود شده و از آنجا تیکت پشتیبانی خود را ارسال فرمایید.
زمان ارسال سفارشات
- سفارشات کد های دیجیتالی هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز حتی در ایام تعطیل در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می گردند.
- سفارشات فیزیکی تهران در تمام روز های هفته حتی روز های تعطیل قابل ارسال از طریق پیک می باشند.( البته روز های سه شنبه و پنج شنبه انبار شرکت ساعت ۱ ظهر تعطیل می گردد).
- به علت تماس های متعدد نامربوطی که صورت میگیرد ممکن است تلگرام بخش فروش قادر به پاسخگویی نباشد اما کلیه محصولاتی که در سایت قابل ثبت سفارش هستند، موجود بوده و آماده ارسال هستند.
–
– کالاهای که امکان اضافه کردن آن ها به سبد خرید وجود دارد آماده تحویل فوری هستند و سایت کاملا بروز است.
– قیمت های سایت برای شما عزیزان مقطوع و نهایی می باشد.
– برای سفارشات گیفت کارتی و پلاس از طریق ایمیل اقدام کنید.
– کارت های دیجیتالی به هیچ عنوان قابل برگشت یا کنسل یا استرداد نیستند.
اگر مشکلی با سفارش خود دارید هرگز کالا را استفاده یا باز نکنید. در مورد سفارشات دیجیتال هم بعد از فعال شدن کد به هیچ شکایتی رسیدگی نخواهد شد.
جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی کد را بلافاصله پس از دریافت وارد فرمایید.
از به اشتراک گذاری کد با دیگران پرهیز کنید.
یک کد فقط یکبار قابل فعال سازی است و در صورتی که هنگام وارد کردن کد با خطای پلی استیشن پیام already redeemed دهد یعنی کد را وارد کرده اید و هیچ گونه رسیدگی ممکن نمی باشد.
– همچنین توصیه میکنیم سوالات متداول را در که در پایین همین صفحه نوشته شده است را مطالعه کنید.
پاسخ سوالات متداول:
– کنسول ها ما دارای هفت روز مهلت تست به صورت ویژه هستند.
- – کارت های دیجیتالی بعد از خرید به هیچ عنوان قابل برگشت یا کنسل کردن یا استرداد نیستند.
– آپدیت کنسول بسته به تعداد تقاضا در روز از یک تا ۸ ساعت اداری زمان می برد. البته اپدیت کنسول درخواستی است.
- در صورت کنسل شدن سفارش بدون دلیل و در صورتی که مشکل از سمت فروشگاه نبوده باشد. ۱ درصد کارمزد درگاه پرداخت از جمع مبلغ کسر می گردد.
- هزینه پستی عودت کالا شامل هزینه ارسال + هزینه بسته بندی از مبلغ پرداختی به مشتری کسر می گردد.
– به سفارشات و سوالات اینترنتی با سرعت بیشتری رسیدگی می شود. از این رو توصیه می کنیم به جای تماس گرفتن و معطل ماندن سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید مطمین باشید ما به تمامی سفارشات اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکنه رسیدگی میکنیم.
مدت زمان اعتبار قیمت ها :
**** کلیه قیمت های سایت بروز میباشد ****
عودت کالا – انصراف از خرید
– مشتریان گرامی برای انصراف و یا تعویض سفارش ثبت شده ۷ روز مهلت دارند و بعد از این زمان امکان کنسل یا تعویض سفارش به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد و وجه واریزی بعد از کنسل کردن سفارش تا ۲۴ ساعت بعد به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– هزینه برگشت کالا برعهده مشتری می باشد.
– تذکر در صورتی که بازی ها و لوازم جانبی باز شده باشند ٬ امکان تعویض وجود نخواهد داشت.
– کالاهای دیجیتال به علت یکبار مصرف بودن امکان عودت ندارند.
-کالای های دیجیتال سایت آمازون پس از سفارش شما تهیه می شوند تا از استفاده نشده بودن کد اطمینان حاصل پیدا کنید.
– کنسول ها در صورت بروز مشکل فنی تا یک هفته بعد از ارسال کالا دارای مهلت تعویض می باشند.
– در صورتی که محصول حراج شده باشد امکان لغو سفارش وجود ندارد.
چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت؛
۱- دریافت کالای مشابه به انتخاب خود در صورت وجود در فروشگاه
۲- انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی